dijous, 19 d’abril del 2012

eQ Si es Mia


es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia
Invoquem 
El Salvador i els salvadorenys i salvadorenyes que estimen Catalunya 
es es es es es es es es es es es es es es es es es es
Mia  Mia  Mia  
Meva Meva Meva Meva Meva
Tuya Tuya Tuya 
Teva Teva Teva Teva Teva
Suya Suya Suya 
Seva Seva Seva Seva Seva 
es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia

Para, TU

la Crisis  Ver en el mapa








                        • es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia


              per
                              • la GenT G

                                  • eQ Si es Mia eQ Si  es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia eQ Si es Mia


                                                                    • Generosa

l'experiència + L'actitud + el coratge + la innovació + tenir confiança en les persones + les il · lusions + l'optimisme + l'esforç + la pulcritud + la Memòria 

Miniatura
lLENÇA EL TEU Qorner TE EFECTES  

TODOS LOS DIAS UN QORNER !!! POR LO MENOS








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada